لباس تاناکورا 
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با راه اندازی فروشگاه پوشاک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با خرید لباس کیلویی یا تکه ای کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در لباس تاناکورای کاملا نو ( پوشاک استوک ) را به صورت عمده و خرده در فضایی بزرگ واقع در مهاباد به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
فرق استوک با تاناکورا چیست ؟ استوک و کالای استوک به چه چیزی گفت می شود ؟ در اصطلاح زبان خارجی استوک یا پوشاک استوک یعنی کالای و یا پوشاک ذخیره شده و یا کالای انبار شده.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در فروش لباس استوک توجه به شهری که خریدار در آن فعالیت می کند خیلی مهم است چون فرهنگ و سلیقه ی هر منطقه باهم اختلافاتی دارند، مثلا مدلی در شمال بهتر فروش می رود ولی در تهران نه، یا در اصفهان پوشاکی فروش بیشتری دارد ولی در مشهد نه، در نتیجه خریدار خیلی راحت می تواند در خرید تکه ای این موارد را در نظر گرفته و رعایت نمایید.
چون خریدار پوشاک استوک به صورت تکه ای می داند چه جنسی را نیاز دارد و می خرد در نتیجه بهتر می تواند آنها را بفروشد و سود بیشتری کسب می نماید.
دسته ای از پوشاک استوک :
شیک ترین و مجلسی ترین پوشاک استوک زنانه بهمراه نابترین کالای استوک راحتی و تو خونه ای را می توانید به همراه تنوع فراوان پوشاک استوک زنانه در مجتمع تحاری کیا استوک جستجو نموده و به انتخاب خود اهمیت دهید.
سخن آخر مدیر فروش :
با توجه به فروش آنلاین ارایه ضمانت برای همه محصولات فروخته شده از نیاز ها و اولویت های اولیه و مد نظر مشتریان پوشاک استوک یا لباس تاناکورا می باشد که ما در فروشگاه اینترنتی فروش پوشاک استوک ( تاناکورای کاملا نو و استفاده نشده ) به این نیاز و خواسته مشتریان خرید اینترنتی استوک جامه عمل پوشاندیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir